FAQ

Děkujeme, že jste navštívili náš obchod s botami. Zde uvádíme často kladené otázky a odpovědi, které vám pomohou. Doufáme, že bude jasné a informativní pro vaše online nakupování.

1. Jak mohu umístit objednávku?

Při vašem dotazu jsme rádi, že jste se mohli těšit na snadné nakupování na našich webových stránkách. Postupujte podle následujících kroků:

A. Vyber si své oblíbené zboží. (Jakákoli pomoc, prosím, kontaktujte náš prodejce online)

B. Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku" na stránce produktu a přejděte do nákupního košíku. Chcete nakupovat více položek v nákupním košíku? Změňte číslo v čísle. box. Chcete odebrat položku z nákupního košíku? Klikněte na tlačítko Smazat napravo od jakékoli položky v košíku.

C. Pokud si přejete koupit více předmětů, musíte pokračovat v nákupu na našich stránkách. Nebo se jděte podívat.

D. V tomto kroku2 potvrďte správně Vaši zásilku. A pokračujte v pokladně.

E. Vyberte způsob platby, který upřednostňujete.

F. Poslední krok stačí potvrdit a poté zapnout platební stránku a zaplatit objednávku. .

E. Po dokončení objednávky zpracujeme vaši objednávku ve dvou dnech a odešlete ji! A bude trvat asi 7-9 pracovních dnů na vašich dveřích!

2. Jak dlouho trvá doprava?
Jako obvykle bude trvat 9-15 pracovních dnů, než dorazíte k vašim dveřím. Kromě toho zpracujeme vaše objednávky do 2 dnů a odložíme je. Váš balíček lze sledovat online.

3. Jak mám sledovat objednávku?

Po odeslání objednávky vám zašleme e-mailové číslo sledování a sledování odkazů na vaši registrovanou e-mailovou adresu. Jednoduše zadejte tyto informace do příslušných polí a klikněte na tlačítko stopy. Pokud potřebujete další pomoc při sledování, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu.

4. Co mám dělat, když chci zrušit svou objednávku po její umístění?
V případě, že chcete zrušit nebo změnit objednávku, kontaktujte nás prosím do 12 hodin. budeme vám účtovat 15% z Vaší objednávky jako náš poplatek. Uvažte o tom. Nemůžeme přijmout zrušení pro produkty, které již byly odeslány.

5.Pokud je problém s zbožím, které jsem dostal, co mám dělat?
V případě potíží s vaší objednávkou nás prosím kontaktujte ihned. Informujte nás o problému s vaší objednávkou a my vám dáme pokyny.

6.Co mám dělat, pokud je zásilka ztracena nebo odcizena?
V tomto případě je nepravděpodobné. Pokud se však zboží poškodí nebo ztratí, zašleme vám další, aby vám to poskytlo náhradu. Pokud však poštovní služba dodá zboží na nesprávnou adresu, kterou jste nám poskytli nebo jste se přestěhovali, změnili adresu, aniž bychom o tom předem informovali, nemůžeme nic udělat, abychom obnovili Vaši objednávku.

7. Udělal jsem chybu s objednávkou a jeho stav říká Přiložený, co mám dělat?
Pokud již objednávka již nebyla, nemůžeme provést změny objednávky. Čekejte, až obdržíte svou objednávku, poté kontaktujte nás, zašleme další pokyny.

8.Máte velkoobchodní produkty?
Pokud chcete velkoobchodně nabízet naše zboží, neváhejte nás kontaktovat.

11. Hledám položky, které nejsou uvedeny na vašem webu, můžete je poskytnout?
V tomto případě nás kontaktujte s obrázkem, sériovým číslem nebo číslem modelu zboží. Byly poskytnuty více podrobností, čím jednodušší a rychlejší je umísťovat zboží do továrny.

9. Zabezpečuje obchod návštěvnost?
 
Ano absolutně! Bezpečnost je v našem obchodě vždy považována za nejvyšší prioritu a veškeré vaše osobní údaje budou považovány za důvěrné a my nebudeme únikovat žádné informace do jiné třetí části. Budeme je udržovat na zabezpečeném serveru a plně dodržovat veškeré platné právní předpisy o ochraně dat a spotřebitele z naší strany. Zajišťujeme bezpečnost veškerých transakčních dat pomocí pokročilého poskytovatele bezpečnostních řešení.
点击图标下载 App